Oh Yeah : Bina Rumah Impian Sendiri Ala-Ala Dragon Ball Yang Awesome Dalam Masa 6 Minggu!! (23 Gambar)

Views
Goku ngan Majinn Buu gemok mesti jeles tengok ni.

Semua orang ade simpan angan-angan untuk bina rumah impian sendiri (macam aku), tapi mesti nak buat rumah yang besar dan luas tapi memerlukan kos beratus-ratus beribu-ribu ringgit. Tapi si Steve Areen yang bijak dan kreatif ni hanya menggunakan modal sebanyak $ 9,000 atau RM27k untuk merealisasikan impian beliau. Bukan tu je, malah ape yang lebih mengkagumkan, beliau hanya membina rumah impian tersebut hanya dalam masa 6 minggu je bermula daripada kosong dowhh. Rumah impian beliau ni dibina di tengah-tengah negara Thailand untuk dijadikan rumah percutian beliau. Nah, korang tengoklah gambar pembinaan rumah yang awesome ni dari mula hingga siap. 

Muke riak beliau

Show off bulu kaki Super Saiya
Muka poyo nak bagi jeles
Posing ala-ala Syamsol Yusof

Sumber : Viralnova

3 comments:

Chestha Ginanzar said...

Nice beautifull idea foe architecture , i love this ... thank u so much ...

perumahan baru di medan
perumahan baru di pamulang
perumahan di cimanggis depok
Perumahan Baru

evnu abiyoso said...

makasih untuk infonya ,sangat kreatif sekali dengan desain yang sangat unik ini
Perumahan Baru

Perumahan Baru diBogor

Perumahan Baru diBekasi

Johan Harith said...

ya makasih pak kerna membaca blog gue

Powered by Blogger.