Advertising

Oh Yeah : 27 Jenis Durian Yang Mungkin Korang Tak Tahu

Views
Ermmmm dapppppp... Dalam banyak-banyak durian ni mesti korang tau durian musang king je kan? Nah, amik kau rupanya ade banyak gile jenis durian (aku pun baru tau gak hehe). Rasanya tak pernah lagi tengok orang jual durian jenis macam tu kat tepi jalan. Maybe durian ni banyak kat Indonesia atau Thailand kot. Moh, tengok!


Powered by Blogger.