Advertising

Oh Yeah : 9 Daripada 10 Orang Tidak Berjaya Mengesan Keanehan Dalam Gambar Ini

Views

Kepada anda semua yang nak cuba asah minda, jom tengok gambar ni. Percaya atau tidak, 9 daripada 10 orang gagal untuk mengenal pasti masalah atau keanehan di dalam gambar-gambar ni? Jom kita cuba tengok dengan teliti masalah dan keanehan yang ada dalam setiap gambar ni.

1. Apa yang pelik dengan gambar ni? Cuba teka.

Ya.. kepala mamat kat belakang tu bukan rambut dia punya, tapi perempuan kat belakang dia.

2. Gambar ni rasanya senang sikit dari gambar yang pertama tadi. Korang agak-agak apa dia?



3. Ok, hint dia ada 4 orang lelaki dalam gambar ni. Cuba tengok betul-betul. 



4. Rasanya ni senang sangat, memang terus nampak 


5. Nampak macam gambar biasa je, tapi ada benda pelik dalam gambar tu, cuba tengok dekat-dekat, hehe.. 


6. Amboih, bogel beramai-ramai dalam tab mandi. Jangan member cirit dah la macam satu video yang viral dulu tu. Hehe, cer tengok apa yang pelik. Kali ni seram sikit. 


Nampak tak? Kalau tak, tengok bawah ni.


7. Nah, rasa-rasa korang boleh selesaikan sendiri tak? Ada student baru dalam tu.


8. Cuba kira berapa tangan yang ada dalam gambar ni?


9. Gambar ni agak susah sikit nak jumpa. Apa kata kalau korang zooom dekat sikit, baru nampak


CAKKKK!!


10. Laki tu mintak tolong ke?


11. Tatu mamat ni poyo je lebih, bendanya tak buat.

No comments:

Powered by Blogger.