Advertising

Mari Lihat 13 Koleksi Karya Spontan Oleh Pelajar Sekolah Yang Menconteng Dalam Buku Teks, Lawak Habis!

Views

Saya pasti anda-anda semua pernah ada pengalaman seperti ini bukan? Subjek sejarah yang membosankan akan menjadikan tangan dan otak menjadi kreatif secara tiba-tiba setelah melihat gambar-gambar yang ada dalam buku teks sekolah.

Pernah juga mendapat pinjaman buku teks di sekolah, bila buka terus ketawa terbahak-bahak setelah melihat karya agung di dalam buku teks tersebut yang dihasilkan oleh pelajar senior yang sebelumnya. Anda semua pernah buat kan? Hehehehe.. Jom kita tengok karya-karya agung yang dihasilkan di dalam buku teks sekolah yang lawak ini.

#1 Yang ni memang kurang ajar, ilmuwan sejarah ditukarkan kepada pemain besbol


#2 Tak sangka orang tua dulu-dulu gemar ber'selfie' untuk membuang masa.


#3 Habis buku PJK dipedajal


#4 Tak pasal-pasal, mesti orang gemuk yang lukis ni.


#5 Jilaka, siap buat upacara Black Metal


#6 Kesian, dah mengidam sangat nak makan sushi tu.


#7 Adui berenang boleh pulak seluar dalam tanggal, nasib baik 'censored'


#8 Aku rasa yang ni paling lawak, sebab siap buat 'Duckface' bila selfie


#9 Sedap angin sepoi-sepoi bahasa, eh, ada kipas rupanya


#10 Disebalik tadbir 'photoshoot'


#11 Muka polis tangkap penjenayah sambil senyum


#12 Ni la yang akan berlaku bila tak boleh jawab soalan Matematik


#13 Orang zaman batu sebenarnya dah ada band muzik sendiri

No comments:

Powered by Blogger.